8 września br. w Hotelu Lagos w Zakopanem odbyło się posiedzenie Rady Polska Izba Turystyki – Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Skip to content Skip to footer

8 września br. w Hotelu Lagos w Zakopanem odbyło się posiedzenie Rady Polska Izba Turystyki

Spotkanie dotyczyło bieżących sprawy Izby. Omawiano plan działań i strategię na najbliższy czas. W spotkaniu uczestniczyła jako gość specjalny dyrektor CMRT, która zapoznała członków Rady z aktualnymi działaniami wynikającymi z realizacji zadania publicznego:

„KAMPANIA INFORMACYJNA I EDUKACYJNA MAJĄCA NA CELU PODNIESIENIE STANDARDÓW BEZPIECZEŃSTWA, DOBRYCH PRAKTYK, KONKURENCYJNOŚCI I RZETELNOŚCI NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH”, na które Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (jedna z 4 obok PIT organizacji branżowych, która powołała do życia inicjatywę CMRT) pozyskało dotację z budżetu państwa i ww. projekt realizuje właśnie w ramach CMRT.

W prezentacji podkreślono jak istotne jest, aby branża świadoma była swoich obowiązków prawnych i wynikających z niej konsekwencji w wypadku ich łamania, ale też benefitów, gdy działalność prowadzona jest w zgodzie z literą prawa. Zachęcono również do współtworzenia strony internetowej www.cmrt.com.pl, poprzez zadawanie pytań, zgłaszanie wątpliwości dot. prawnych aspektów prowadzenia działalności. Zebrane pytania pozwolą CMRT przygotować kompendium wiedzy, w postaci praktycznego podręcznika Q&A (pytania – odpowiedzi), z którego wszyscy będą mogli korzystać. Ten internetowy „podręcznik” opracowany przez branżowych ekspertów i prawników, zostanie zamieszczony następnie na stronie www CMRT w zakładce www.cmrt.com.pl/niezbednik-organizatora/.

Rada PIT została zapoznana również z procedurą zgłaszania on line (poprzez stronę www.cmrt.com.pl/zglos-sprawe/) nieprawidłowości i przypadków działania poza prawem. Dyrektor CMRT zachęciła do korzystania z narzędzi wypracowanych w ramach dofinansowanego przez MSiT zadania publicznego.

 

05_znak_uproszczony_kolor_biale_tlo

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA

w ramach dofinansowania realizacji zadań publicznych z zakresu części 40 budżetu państwa – Turystyka, organizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, zgodnie z zawartą umową zp.nr 2023/0034/2260/UDOT/DT/BP
z dn. 30.05.2023 r., w ramach projektu:

„Kampania informacyjna i edukacyjna mająca
na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”.

© 2025 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Realizacja: WOJTECH

© 2025 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WOJTECH

Polityka prywatności