CMRT na MP Impact – Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego
Skip to content Skip to footer

CMRT na MP Impact

12 grudnia br. W Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyła się  pierwsza edycja nowego projektu MeetingPlanner.pl  – MP Impact’ 23. Wydarzenie poświęcone analizie zjawisk o największym wpływie na branżę spotkań i wydarzeń oraz jej rozwój miało 3 integralne części: SUMMIT, AWARDS, RAPORT.

MP Impact SUMMIT:
Interaktywne debaty i prelekcje liderów i ekspertów, którzy podejmą najważniejsze zagadnienia, mające kluczowy wpływ na rozwój branży spotkań i poszczególnych jej sektorów –❗️w tej części CMRT przygotowało prezentację poświęconą ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z 24.11.2017r. oraz jej odniesieniu do działalności w branży spotkań.

➡️ MP Impact AWARDS:
Konkurs wyłaniający najbardziej wpływowe i wartościowe inicjatywy, kampanie, projekty branżowe zrealizowane w danym roku. SOIT za projekt Incentive Day odebrało wyróżnienie 💪👏.

➡️ RAPORT o stanie branży podsumowujący najważniejsze zjawiska wpływającej na branżę oraz prezentujący kondycję branży, przygotowany w interakcji z uczestnikami wydarzenia.

 

Uczestnikami wydarzenia byli czołowi przedstawicie kluczowych sektorów branży spotkań i wydarzeń: klienci (przedstawiciele korporacji, stowarzyszeń, instytucji, urzędów), agencje (eventowe, PCO, TMC, incentive travel), obiekty (sieci hotelowe, obiekty kongresowe, obiekty kultury, areny wielofunkcyjne), dostawcy usług (catering, transport, technika eventowe), convention bureaux i biura marketingu miejsc, naukowcy.

Wydarzenie istotne dla branży i warte kontynuacji, gdyż jak deklarują twórcy projekty z Meeting Planner, „wśród celów MP Impact są: profesjonalizacja i budowanie wartości branży spotkań i wydarzeń w Polsce oraz promocja tej wartości, podjęcie najważniejszych zagadnień wpływających na funkcjonowanie branży – biorąc pod uwagę jej otocznie społeczne, biznesowe, kulturowe –  których analiza pozwoli na lepsze dopasowanie stosowanych rozwiązań i modeli biznesowych, raport dotyczący branży spotkań i wydarzeń w 2023 oraz wypracowanie rekomendacji na kolejne miesiące jej funkcjonowania, wyróżnienie najbardziej wpływowych inicjatyw, kampanii i wydarzeń branżowych realizowanych przez podmioty działające w branży spotkań”.

05_znak_uproszczony_kolor_biale_tlo

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA

w ramach dofinansowania realizacji zadań publicznych z zakresu części 40 budżetu państwa – Turystyka, organizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, zgodnie z zawartą umową zp.nr 2023/0034/2260/UDOT/DT/BP
z dn. 30.05.2023 r., w ramach projektu:

„Kampania informacyjna i edukacyjna mająca
na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”.

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Realizacja: WOJTECH

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WOJTECH

Polityka prywatności