CMRT Partnerem MISF’23 – Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego
Skip to content Skip to footer

CMRT Partnerem MISF’23

CMRT było Partnerem MISF’23, wydarzenia, które po raz pierwszy zostało zorganizowane w Polsce dla branży turystycznej, by dyskutować o priorytetach ESG. Kontynuacją branżowych spotkań było natomiast znane i cenione w branży MICE – Meet The Bidder.

W obu wydarzeniach inicjatywa CMRT /SOIT mogła zaprezentować się i rozmawiać w z uczestnikami, realizując „kampanię informacyjną i edukacyjną, mającą na celu podnieść standardy bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”.

Stojąca w strefie CMRT „skrzynka pytań” była pretekstem wielu branżowych rozmów. Najgorętszym tematem były właśnie konkurencyjność i dobre praktyki w przetargach na organizację wyjazdów motywacyjnych i szeroko rozumianej turystyki biznesowej. Głównym organizatorem obu eventów jest Cezary Wilemajtys przedsiębiorca, właściciel agencji United Partners, a zarazem członek Rady CMRT.

05_znak_uproszczony_kolor_biale_tlo

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA

w ramach dofinansowania realizacji zadań publicznych z zakresu części 40 budżetu państwa – Turystyka, organizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, zgodnie z zawartą umową zp.nr 2023/0034/2260/UDOT/DT/BP
z dn. 30.05.2023 r., w ramach projektu:

„Kampania informacyjna i edukacyjna mająca
na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”.

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Realizacja: WOJTECH

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WOJTECH

Polityka prywatności