CMRT było Partnerem MISF’23, wydarzenia, które po raz pierwszy zostało zorganizowane w Polsce dla branży turystycznej, by dyskutować o priorytetach ESG. Kontynuacją branżowych spotkań było natomiast znane i cenione w branży MICE – Meet The Bidder.
W obu wydarzeniach inicjatywa CMRT /SOIT mogła zaprezentować się i rozmawiać w z uczestnikami, realizując „kampanię informacyjną i edukacyjną, mającą na celu podnieść standardy bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”.
Stojąca w strefie CMRT „skrzynka pytań” była pretekstem wielu branżowych rozmów. Najgorętszym tematem były właśnie konkurencyjność i dobre praktyki w przetargach na organizację wyjazdów motywacyjnych i szeroko rozumianej turystyki biznesowej. Głównym organizatorem obu eventów jest Cezary Wilemajtys przedsiębiorca, właściciel agencji United Partners, a zarazem członek Rady CMRT.