Konferencja prasowa CMRT za nami! – Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego
Skip to content Skip to footer

Konferencja prasowa CMRT za nami!

18 grudnia 2023 r. w warszawskim hotelu Novotel Centrum odbyła się konferencja prasowa Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego podsumowująca realizacje zadania publicznego: „Kampania informacyjna i edukacyjna mająca na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”, realizowanego przez Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT),  w ramach branżowej inicjatywy Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego (CMRT).

W konferencji uczestniczyli między innymi: Izabela Stelmańska – Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz prezes Zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; dr Dominik Borek Dyrektor w Departamencie Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki; Marcin Różycki − wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej; z Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego prezesi Ireneusz Węgłowski i Krzysztof Szadurski oraz Marcin Mazur członek Rady IGHP. Ze Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel prezes Olga Krzemińska – Zasadzka oraz członek zarządu SOIT Konrad Wielgórski oraz z Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń – prezes Łukasz Adamowicz. Polską Izbę Turystyki reprezentował Sekretarz Generalny, Paweł Radoliński. Konferencja miała dodatkowo realizację live poprzez streaming internetowy.

Raport z działań przeprowadzonych w ramach kampanii, przedstawiony na konferencji prasowej dostępny tutaj: POBIERZ

 

05_znak_uproszczony_kolor_biale_tlo

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA

w ramach dofinansowania realizacji zadań publicznych z zakresu części 40 budżetu państwa – Turystyka, organizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, zgodnie z zawartą umową zp.nr 2023/0034/2260/UDOT/DT/BP
z dn. 30.05.2023 r., w ramach projektu:

„Kampania informacyjna i edukacyjna mająca
na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”.

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Realizacja: WOJTECH

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WOJTECH

Polityka prywatności