Można już pobrać poradnik w formie e-booka: „Q&A – regulacje prawne rynku usług turystycznych – zagadnienia i analizy”.
POBIERZ E-BOOKA
Na pytania zadane przez przedstawicieli branży odpowiadają prawnicy – praktycy prawa w turystyce oraz pracownicy naukowi warszawskich szkół wyższych, związani z edukacją do zawodów w turystyce. Mamy nadzieję, że materiał będzie użyteczny dla przedsiębiorców i menadżerów sektora usług turystycznych oraz szeroko rozumianej branży spotkań i pomoże w interpretacji zapisów Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z 24 listopada 2017 r.
Publikacja „Q&A. Regulacje prawne rynku usług turystycznych – zagadnienia i analizy” jest integralną częścią zadania publicznego: „Kampania informacyjna i edukacyjna mająca na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”, realizowanego przez Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT), w ramach branżowej inicjatywy Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego (CMRT) przy finansowym wsparciu Ministerstwa Sportu i Turystyki.
E-book „Q&A – regulacje prawne rynku usług turystycznych – zagadnienia i analizy”, powstał przy współpracy z:
REDKACJA: dr hab. Hanna Zawistowska, prof. SGH
AUTORZY:
- dr Dominik Borek – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie;
- Edyta Dróżdż – CMRT;
- mec. Leszek Miłosz – Polska Izba Turystyki;
- dr Agnieszka Muszyńska – Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie;
- dr hab. Hanna Zawistowska prof. SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
RECENZJA: dr hab. Daniel Puciato, prof. AWF
REDAKCJA / KOREKTA / SKŁAD / PROJEKT OKŁADKI: Izabela Sandomierska
WYDAWCA:
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa
ISBN 978-83-67228-28-2
Copyright © Wydawnictwo AWF Warszawa 2023
Dofinansowano ze środków budżetu państwa w ramach dofinansowania realizacji zadań publicznych z zakresu części 40. budżetu państwa – turystyki w 2023 roku:
„Kampania informacyjna i edukacyjna mająca na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”.