Edyta Dróżdż – Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego
Skip to content Skip to footer

Edyta Dróżdż

Brief info

Absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedzinie andragogiki i animacji społecznej uzupełniała w CREPS Wattignies (Lille, Francja).

Od 1992 r. związana była z branżą turystyczną (Promenada Podróże), budując pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 - 2004 odpowiedzialna za promocję marki Citroen, współtworzyła jej wizerunek w naszym kraju. 6 lat pracy w agencji eventowej jako event manager, a następnie dyrektor kreatywna, zbliżyło ją do branży organizatorów wydarzeń.

W latach 2010 – 2020 jako Prezes Zarządu Noble Concierge, tworzyła i zarządzała pierwszą firmą concierge na rynku polskim, stanowiącą do dziś banchmark dla powstających usług asystenckich. W środowisku gastronomicznym rozpoznawalna nade wszystko jako producentka Wine & Food Noble Night, spektakularnej gali i prestiżowego konkursu kulinarnego zarazem, który tworzyła i organizowała przez 10 lat.

Od lat zaangażowana w pracę na rzecz rozwoju branży eventowej, turystycznej i gastronomicznej, między innymi jako Członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, Honorowym Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej, Członek Rady Etyki przy Stowarzyszeniu Branży Eventowej oraz Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes. Jest również wieloletnim Członkiem Jury Konkursu Meeting Planner – MP Power Awards. Entuzjastka networkingu, posiada wieloletnie doświadczenie B2B w segmencie premium (lifestyle – luxury travel & hospitality).

W listopadzie 2022 r. Rada Przemysłu Spotkań Tugether, IGHP, PIT oraz SOIT powierzyły jej misję utworzenia Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego.

Ruch to dla niej synonim życia, zatem zawsze jest w działaniu, również kiedy odpoczywa. Pytana o największe radości i życiowe sukcesy, zawsze wymienia jedno: macierzyństwo.

05_znak_uproszczony_kolor_biale_tlo

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA

w ramach dofinansowania realizacji zadań publicznych z zakresu części 40 budżetu państwa – Turystyka, organizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, zgodnie z zawartą umową zp.nr 2023/0034/2260/UDOT/DT/BP
z dn. 30.05.2023 r., w ramach projektu:

„Kampania informacyjna i edukacyjna mająca
na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”.

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Realizacja: WOJTECH

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WOJTECH

Polityka prywatności