Agata Gościńska – Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego
Skip to content Skip to footer

Agata Gościńska

Brief info

Prezes agencji Viventum, Prezes Zarządu SOIT /Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel w latach 2024 – 2025. Absolwentka zarządzania i marketingu Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie. Członkini prestiżowych stowarzyszeń min. SITE, LBC.

Wieloletni praktyk (w branży od 22 lat) i zapalona podróżniczka, a firmę Viventum, dzięki której nie tylko może nadal odkrywać najdalsze zakątki świata, ale przede wszystkim pokazywać go innym niż dostępny jest dla większości uważa za swój największy życiowy sukces!

Pracę w branży rozpoczęła w 2006 roku, gdy po 16 latach w pracy w hotelarstwie jeden z klientów powiedział: „ludzie Cię uwielbiają, a Ty uwielbiasz podróżować – zrób sobie z pasji sposób na życie!”. Wówczas zrezygnowała z pracy na stanowisku szefa hotelu i tak się zaczęła przygoda z własnym biznesem. Od tej pory podróżuje jeszcze intensywniej, a ze wszystkich poznanych miejsc przywozi nowe pomysły na kolejne unikalne realizacje.

Była w każdym miejscu do którego zabiera swoich Klientów. Odwiedziła wszystkie kontynenty jednak najbardziej zafascynowana jest Azją. Jej największa miłość to nieustająco Hiszpania – klimat, ludzie, kuchnia a szczególnie zakątki, o których mało się mówi – uwielbia je odkrywać. Wieloletnie podróże, szczególnie w miejsca wyjątkowe, egzotyczne , jeszcze nie odkryte do końca przekładają się na wyjątkowy know how, który Agata wykorzystuje w projektach i realizacjach firmy Viventum.

Była wielokrotnie wyróżniana nominacjami do branżowych nagród. Jest także zapraszana jako ekspert w dziedzinie meetings industry przez media branżowe i ogólne.
Zainteresowania: podróże, ludzie różnych kultur, enologia, kuchnie świata… nieodkryte zakątki, wyspy, najpiękniejsze plaże świata…

05_znak_uproszczony_kolor_biale_tlo

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA

w ramach dofinansowania realizacji zadań publicznych z zakresu części 40 budżetu państwa – Turystyka, organizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, zgodnie z zawartą umową zp.nr 2023/0034/2260/UDOT/DT/BP
z dn. 30.05.2023 r., w ramach projektu:

„Kampania informacyjna i edukacyjna mająca
na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”.

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Realizacja: WOJTECH

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WOJTECH

Polityka prywatności