Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel – Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego
Skip to content Skip to footer

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel

Brief info

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel to organizacja zrzeszająca profesjonalistów branży incentive travel, działająca na polskim rynku od 2009 roku. SOIT zrzesza aktualnie 29 członków zwyczajnych, reprezentujących 23 profesjonalne agencje incentive travel. Wszystkie agencje zrzeszone w SOIT spełniają wysokie kryteria członkowskie zawarte w Statucie co sprawia, że są wiarygodnymi i rzetelnymi partnerami w biznesie. Agencje zrzeszone w SOIT zapewniają bezpieczeństwo finansowe.

Celem SOIT jest propagowanie incentive travel jako silnego i efektywnego narzędzia biznesowego. Poprzez integrację środowiska i reprezentowanie jego interesów stowarzyszenie buduje dobre imię i wizerunek branży, szerzy wiedzę, podnosi kompetencje, wyznacza i promuje wysokie standardy realizowanych projektów incentive travel.

Incentive travel to zbiór działań i narzędzi komunikacji marketingowej o charakterze motywacyjnym, zwieńczony nagrodą w postaci podróży. Głównymi celami programu jest wsparcie sprzedaży, wzmocnienie relacji, a w dłuższej perspektywie budowa lojalności. Każda podróż incentive travel posiada swój niepowtarzalny scenariusz, który prowadzi do realizacji celu. Jej cechami charakterystycznymi są: prawidłowy wybór kierunku dopasowany do grupy docelowej oraz postawionych celów, szczegółowe planowanie, wysoki poziom dbałości o bezpieczeństwo uczestników, kompleksowa obsługa podróży na każdym etapie jej trwania.

SOIT aktywnie współpracuje z innymi organizacjami branżowymi. Jest członkiem, założycielem Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, partnerem licznych wydarzeń branżowych takich jak Meeting Week.

05_znak_uproszczony_kolor_biale_tlo

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA

w ramach dofinansowania realizacji zadań publicznych z zakresu części 40 budżetu państwa – Turystyka, organizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, zgodnie z zawartą umową zp.nr 2023/0034/2260/UDOT/DT/BP
z dn. 30.05.2023 r., w ramach projektu:

„Kampania informacyjna i edukacyjna mająca
na celu podniesienie standardów bezpieczeństwa, dobrych praktyk, konkurencyjności i rzetelności na rynku usług turystycznych”.

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Realizacja: WOJTECH

© 2024 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WOJTECH

Polityka prywatności